Automate your Marketing
with Womplify




 
Create your own banner at mybannermaker.com!


By: sunkissbeads creation

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 14-Jul-2009 00:03 Email | Share | | Bookmark
bz la...xde mase..

askm...entry kali ni bkn nak buh pic jahit manik tp nak ckp sy ni dah bz la...biler student u masuk jer...btambah la bz,keje kat lab lagi....bile dah blk umah dah letih.....nk tgk manik pon x lalu...hukhuk...ada tu jahit manik tabur...tp rase nk muntah sal xsiap2...benci btul ....huhuhu...xtau la abad ke bape baru nk siap...letihnyerrr.....waaa...


Wednesday, 24-Jun-2009 12:07 Email | Share | | Bookmark
"BABY PINKISH"....for Amni najihah

 
 
 
View all 4 photos...
aii again...
hmmm...ni first time jahit manik berbunga2..lama gak la nk siap...ni siapkan cepat pon sal mak asyik bebel jer...naik bosan dgr...tp elok gak bile dia wat cmtu...kalo x sampai berkurun la xsiap...hihihiii... tuan empunya baju ni adalah adik angkat sy...mak amik dari baby lagi..skang umo pon dah dekat 2 thn..nama dia NUR AMNI NAJIHAH....

mase jahit tu dia kemain la sibuk mengacau sy mjahit...pastu suke teraburkan manik2 tu...terpaksa la kutip semula....huhuhuhu...kdg2 geram jer...ape leh buat....redha jela....

bile dah siap,dia nk sgt pakai baju tu...bergaya betul biler time amik pic..siap senyum lebar lagi....
so mari kita tgk pic kat bwh ni..."BABY PINKISH"




ni la amni...suke dia amik pic..



Thursday, 18-Jun-2009 15:24 Email | Share | | Bookmark
peach

 
 
 




Wednesday, 17-Jun-2009 14:44 Email | Share | | Bookmark

 


Wednesday, 17-Jun-2009 10:58 Email | Share | | Bookmark
orange+purple

 
 
 
View all 4 photos...








[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net